Чашка Starbucks в кадрі “Гри престолів” принесла кавовій компанії шалені прибутки

За оцінками генерального директора з маркетингу компанії Hollywood Branded Стейсі Джоунс “Starbucks за кілька днів після інциденту отримала шалену безкоштовну рекламу.


Американська компанія Starbucks за кілька днів, імовірно, отримала близько 2,3 мільярда доларів США через конфуз із пластиковою чашкою в останньому епізоді серіалу “Гри престолів”. Про це повідомляє УНН із посиланням на CNBC.

За оцінками генерального директора з маркетингу компанії Hollywood Branded Стейсі Джоунс “Starbucks за кілька днів після інциденту отримала безкоштовну рекламу в розмірі 2,3 мільярда доларів після того, як під час епізоду „Ігри престолів“ була виявлена сучасна кавова чашка, і виявилося, що це була навіть не чашка Starbucks”. До цього вона додала, що вважає цей казус можливістю для компанії, що зустрічається раз у житті.

Результат пошуку зображень за запитом "чашка старбакс игра престолов"

У неділю в 4-му епізоді 8 сезону серіалу “Гри престолів” в кадрі з’явилася одноразова чашка для кави з логотипом, ніби, схожим на Starbucks. Фанати розповсюдили в соцмережах кадри з кіноляпом коментуючи цю чашку як напій зі Starbucks.

Згодом компаіня HBO, яка знімає серіал, повідомила, що чашку на знімальний майданчик принесла одна з акторок, і це не було рекламою — знімальна група просто прогледіла чужорідний елемент. Епізод з чашкою швидко виправили, проте кадри встигли широко розійтися як у соцмережах, та і в ЗМІ.

Раніше британська актриса Софі Тернер, яка виконала роль Санси Старк в серіалі “Гра престолів”, таємно вийшла заміж в Лас-Вегасі.

Facebook Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: