Гоголь – гуглить, а Сковорода – тікає. Як просувати бренд міста через одяг

Гоголь, Котляревський, Сковорода – це обличчя української культури. Та родом вони з Полтави й Полтавщини. Цей факт креативно використали творці бренду “Who made it?”, створивши оригінальні футболки, які тепер популяризують бренд Полтави та області.


 

Гоголь гуглить

 

Поки російська пропаганда намагається відібрати у нас Гоголя, який народився на Полтавщині, вчився у Полтаві та писав про Полтавщину, креативні українці спокійно та з натхненням говорять, що Гоголь – це вже спадок світової культури, запаковуючи образ Миколи Васильовича у стиль однієї з найбагатщих інтернет-компаній планети.

 

Сам же Гоголь, подейкують, знався із темними силами і передбачивши майбутнє, побачив у ньому постання компанії Google, тому справедливо заслужив на таку цікаву алюзію.

 

Сковорода тікає

 

Світ досі не може зловити Григорія Сковороду. Однак його можна зловити на футболці.

Образ Григорія Савича можна обігрувати у різних іпостасях. Приміро, він може бути м`ячем, як у вірші автора цього тексту:

 

сковорода-ball

світ ловив мене та не впіймав

світ поганий воротар –

казав григорій здуваючись

скільки полів я обгладив своїм грішним тілом

скільки шкіри лишив у травах і чорноземах країни

яка величезним стадіоном розляглася поміж двох сторін

цього світу

Бог виставив його на трансферний ринок всесвіту

а він – цей світ – заплутався у сітці

витканій із м’якого шовку зірок

і тріпотить тепер  

спійманий магнітними руками орбіти

а я втрачаю повітря

воно виходить з мене прозорим світлом

я порожнію

я сам себе упіймав

Спасибі діду

 

9-ти травневий тригер “Спасибо деду за победу” поволі відходить у небуття, бо у нас є інший дід й інша перемога, за яку маємо дякувати.

Це Іван Котляревський та його “Енеїда” – от за що варто сказати своє “спасибі”, бо цей твір винайшов українську літературу, а з літератури зароджується нація.

Творці бренду “Who made it?” нагадують про Івана Котляревського та його перемогу у своїх публікаціях.

 

Коли засновано Полтаву?

 

Суперечки про заснування Полтави і досі точаться між істориками. Сумнівною є точна дата заснування. Поселення постало приблизно у 899 році, а право зватися містом мало у 1174 році. Про це нагадує Марк Цукерберг, звертаючи увагу, що Полтава – місто на річці Ворскла.

Популяризація бренду області та екологічність

 

Мандрувати можна не тільки до Полтави, а до Полтавської області. Тут – сотні локацій для екологічного туризму, а також міста й містечка, які зберегли свою автентичну культуру й традиційні промисли. Наприклад – Решетилівка. А що таке Решетилівка? Це – смачна їжа, килики, і звісно ж любов.

Центр українського гончарства – Опішня. Взагалі, гончарство, по відношенню до інших способів виробництва посуду та  побутових артефактів – доволі екологічне заняття, тож й асоціації з цим ремеслом у бренду “Who made it?” – екологічні, виражені ось у цій екосумочці.

 

Космічна кава та світшот

 

У космос треба летіти тепло одягненим. На цьому світшоті зображено «трасу Кондратюка», якою подорожували на Місяць космічні кораблі «Аполлон».

Щоби у космос летіти – треба кави спочатку випити. А пити її файно з отакої космічної чашки. 

 

 

 

Раніше люди творили міста, тепер місто творить людину

Ця фраза цілком відображає реалії сьогодення. Гоголь, Котляревський, Кондратюк творили міста своїми книгами та винаходами. Тепер же ці міста творять людину. Ми ходимо вулицями, випиваємо тут каву, шукаємо роботу, працюємо, відвідуємо концерти. Їжа, одяг, події, архітектура, театр, книгарні – все це ландшафт міста, який конструює спосіб життя людини – що вона одягає, що їсть, де працює та як проводить вільний час.

 

Сьогодні люди обирають не країни, а міста. Хто хоче біганини, шуму й гаму, шаленого потоку інформації та подій – їде до Києва. Кому ближчий спокій, тихі сквери та зручне транспортне сполучення – той обиратиме менші, провінційні міста, зокрема – Полтаву. Бо великі зарплати сьогодні вже не залежать від міста. Ти ІТ-шник, працюєш віддалено на компанію із США і любиш тишу та спокій. Тоді вигідніше жити у Полтаві: ціни на житло нижчі, місто зелене, навіть є що одягнути – креативні світшоти та футболки від бренду “Who made it?. Хоча одягати їх можна будь-де – і в Києві, і у Львові, і в Лондоні.

 

Бо бренд міста працює глобально, якщо про нього знають, то у нього приїдуть звідусіль.

 

Facebook Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: