Смерть вуличної моди. Креативний директор Louis Vuitton розповів, який стиль переможе в майбутньому 

Креативний директор бренду “Louis Vuitton” Вірджил Абло дав інтерв’ю журналу Dazed, де розповів, як бачить моду останнього десятиліття і що думає про її майбутнє.


На питання, яким буде вуличний одяг у 2020 році, дизайнер відповів, що мода на streatwear або вуличний стиль безумовно вмирає:

“Скільки ще футболок ми можемо мати, скільки толстовок, скільки кросівок? Мені здається, в майбутньому ми будемо більше висловлювати свій особистий стиль через вінтажні речі. Мода відійде від покупки нових речей, і ми будемо більше звертатися до архівів”.

Парадоксально те, що заснована Вірджилом Абло марка “Off-White” стала одним з найзнаменитіших брендів вуличного одягу останніх років.

Результат пошуку зображень за запитом "вирджил абло"

Дизайнер додав, що нове десятиліття все ж чекає з нетерпінням, а розвиток моди в період 2010-2019 років назвав “божевільним”.


Вергілій Абло — американський модельєр і дизайнер одягу, який обіймає посаду художнього керівника чоловічого одягу бренду Louis Vuitton з березня 2018 року. Також Абло є виконавчим директором міланського лейблу Off-White, модного будинку, заснованого Абло в 2013 році.

 

Dazed – британський журнал, присвячений мистецтву, культурі та стилю. Заснований на початку 90-х Джефферсоном Хаком і фотографом Ранкіном Вадделлом. Спочатку видання існувало у вигляді брошури, що розповсюджується в нічних клубах, але незабаром Dazed & Confused став повноцінним кольоровим журналом.

У 1999 році у видання з’явилися власні телепрограми, що транслюються на британському телеканалі Channel 4.

У 2001 році до складу Dazed Group увійшов чоловічий журнал про моду Another Man, а у 2006 році у журналу з’явилася цифрова версія, що містить додаткові аудіовізуальні матеріали.

Результат пошуку зображень за запитом "Dazed"

У 2014 році після ребрендингу журнал став видаватися 6 раз на рік, а назва була скорочена до DAZED.

Крім моди, в журналі висвітлюються такі сфери суспільного життя, як культура, економіка, політика, а також гострі соціальні проблеми та останні події, що відбуваються у світі.

Попри те, що офіс редакції розташований в Лондоні, журнал створюється колективом авторів, стилістів і фотографів з усього світу.

Станом на 2011 рік щомісячний тираж журналу складав 90 529 примірників.

Post a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *