Сковорода-хіпстер, Гоголь — google. Як бренд Who made it? популяризує історію

Відомі люди минулого вже не нудні бронзові пам’ятники, герої, каменярі та архітектори наших душ. Вони — постмодерні, метамодерні та унікальні. Бо зобразити їх можуть як у вигляді модних хіпстерів, так і під соусом консервативного діда, яка всі дякують за “Енеїду”.

Журнал “Артефакт” спільно з нашими партнерами — брендом “Who made it?” розказує і показує, як з історії можна зробити крутий продукт.

P.S: ми ж казали, що історія — це основа для творення чогось нового і крутого. Ще на початку заснування журналу.


Футболки з Гоголем та містичною тематикою

Микола Гоголь співзвучний з брендом компанії Google. Тому не можна просто взяти та не використати цей хід у промоції творів письменника і його персони. Гоголь — це непрочитана книжка, при чому — не одна, тому й варіацій з його футболками — чимало.

Ціни таких футболок — 299 гривень.

Така футболка є навіть у Оксани Забужко.

На данном изображении может находиться: 1 человек, стоит и текст

Сковорода-хіпстер

Григорій Сковорода — знаний чувак, однак його мало хто використовує у рекламних, культурних чи наукових проектах. Тому це — чудова нагода орати неоране поле.

Сковорода постає як хіпстер, модний, в окулярах. А також говорить всім свої знамениті слова: “Світ ловив мене — та не впіймав”.

 

На данном изображении может находиться: 1 человек, стоит и на улице

 

Бренд маленьких міст

Далеко не кожен райцентр чи містечко має свої фірмові футболки, светри. Тому Who made it? потурбувався про бренд цих населених пунктів та розробив їх фірмову атрибутику — футболки, светри та екосумки.

 

 

 

 

 

Бренд Полтави

 

Оскільки Who made it? — полтавська контора, то вони працюють над брендом Полтави. Футболки, зображення досягнень видатних містян — їх фішка. Саме тому Цукерберг одягає полтавські футболки, а реглани з “Трасою Кондратюка” розлітаються, мов гарячі пиріжки, бо коштують всього 599 гривень. Футболки — 299.

На данном изображении может находиться: один или несколько человек и текст

 

А ще є листівки та чашки.

На данном изображении может находиться: небо, облако и на улице

На данном изображении может находиться: кофейная чашка и напиток

Журнал “Артефакт” переконаний, що історія та література — ціле поле для творення нових ідей та розвитку бізнесу. Того бізнесу, який в купі з іншим бізнесом підніме нашу країну з колін.

Інстаграм магазину – тут. 

Змовити футболку – можна тут.

Facebook Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: