Мистецтво для хіпстерів. Sotheby’s випустив колекцію вуличного одягу з картинами художників
Аукціонний будинок Sotheby’s і бренд Highsnobiety випустили лімітовану колекцію вуличного одягу з принтами картин художників фламандської та голландської школи.
До колекції увійшли футболки, толстовки і худі з зображеннями творів мистецтва, які будуть представлені на аукціоні Sotheby’s Old Masters в січні, пише НВ Style з посиланням на artnet.
Ціна футболок з зображеннями робіт італійських, голландських і фламандських живописців складе 72 долари, світшоти – 117 доларів і худі – 139 доларів.
Старший віце-президент Sotheby’s і фахівець з картин старих майстрів Девід Поллак заявив, що колекція «дає можливість продемонструвати картини старих майстрів як на диво сучасні графічні твори мистецтва, які можна побачити поза їхнього міфологічного або історичного контексту».
Колаборація аукціонного дому та модного бренду, який фокусується на вуличному мистецтві та культурі скейтерів, може здатися незвичайною. Але таким чином аукціони намагаються зацікавити молоде покоління роботами майстрів старої школи.
Так, приміром, Gucci в 2018 році випустив колекцію, натхненну роботами старих майстрів, що дозволило аукціонному будинку Christie’s заявити, що старі майстри «повернулися в моду».
Також сам Sotheby’s вже не вперше використовує нові прийоми маркетингу. В кінці 2018 аукціонний будинок залучив дизайнерку й інфлюенсера Вікторію Бекхем для просування продажу колекції The Female Triumphant (Жінки-тріумфатори), і навіть виставив добірку картин в магазині Бекхем.
Post a comment