20th Century Fox використовує штучний інтелект для прогнозування успіху фільмів

Розробники з кінокомпанії 20th Century Fox використовують штучний інтелект, щоб зрозуміти, якій публіці може сподобатись фільм. Про це повідомили в офіційному блозі 20th Century Fox.


«Експериментальну систему прогнозування відвідувань і рекомендацій» під ім’ям Мерлін розробили у 20th Century Fox спільно з Google, передає The Village. 

Загальна ідея полягає в тому, що різні об’єкти та події звертають на себе увагу різної аудиторії. Система аналізує відео, відбирає його елементи, вивчає, як саме і в яких умовах вони з’явилися і перебували на екрані.

Картинки по запросу 20th Century Fox використовує штучний інтелект для прогнозування успіху фільмів

Мерлін проаналізував фільм 2017 року «Логан» і видав список рекомендацій, який мав містити стрічки, які сподобалися б глядачам «Логана». Він підібрав фільми про супергероїв та навіть стрічки інших жанрів, які візуально й тематично подібні на «Логана».

Post a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *