У Франківську презентують історичний журнал «Артефакт» та проведуть епічну лекцію про революцію 1917 року

4 листопада о 18.00 у громадському ресторані Urban Space 100 відбудеться презентація нового медіа – журналу та платформи «Артефакт». Автори проекту також розкажуть про українську революцію 1917 року використовуючи схеми, меми та чорний гумор.

 

  – Ми навмисно називаємо «Артефакт» як журналом, так і платформою. Спочатку мали ідею – креативно та просто писати про історію, літературу. Але з часом виникло розуміння, що все це має спільні точки дотику. Наприклад, у Львові є всім відома «Криївка». Це заклад, створений на основі фактів та міфів про ОУН, УПА, Степана Бандеру. Це той момент, коли історія використовується не як інструмент політичного піару, ворожнечі, а як основа для креативу і творення. Заклад дав сотні робочих місць, приніс наповнення до міського бюджету, став своєрідною візитівкою Львова. Тому ми й вирішили, що історія, туризм,  культура, міський простір можуть гарно взаємодіяти, створюючи нові смисли. На цій основі постав «Артефакт», – говорить Роман Коржик, засновник журналу.

 Крім того «Артефакт» організовує події у різних містах країни та координує менеджерів цих заходів. Мета – обмін досвідом та практиками, щоби культ менеджери Івано-Франківська могли дізнатися про досвід Полтави, Чернівців, Тернополя і використовувати нові інструменти промоції власних заходів та концепти.

 – Коли я навчалася у академії лідерства, в Полтаві, то незалежне мистецьке об’єднання «Magnum Opus» організовувало презентацію книги Сергія Жадана «Тамплієри». Я дуже здивувалася, коли дізналася, що літературник зібрав більше 300 людей. А це із платним входом 50 гривень.

 Ми від академії також робили літературні події у Полтаві та Миргороді. Тому мене зацікавило, як же «Magnum Opus» зібрав стільки людей. Безперечно, персона Жадана зіграла вирішальну роль, але без продуманої промоції подія би не охопила три сотні глядачів. І тоді я знайшла текст, в якому менеджер організації Денис Старостин детально розповів про піар-кампанію цього літературника. Організатори залучали лідерів громадської думки, робили передпродаж квитків, транслювали промо-ролик події у одному з найбільш відвідуваних закладів Полтави. Мені здалося, що про такий досвід треба розповідати у інших містах, бо навіть літературник менш відомого поета може зібрати свою аудиторію – головне продумати промоцію та натхненно працювати над нею, – вважає Аліна Сторож, проектний менеджер «Артефакту».

 Другою частиною події стане «Епічна лекція: фантастична революція та де її шукати. 1917 рік». Журналісти «Артефакту» використовуючи дизайн, інфографіки та історичні меми розкажуть про Грушевського, Центральну Раду, Петлюру, Винниченка та інших соціалістів, які сто років тому розпочали будувати молоду державу, відмовилися від армії та поринули у пітьму.

Журналісти розкажуть про різноманітні погляди істориків на феномен Української революції, покажуть як тема 1917 року стала популярною у соціальних мережах та як УНР, ЗУНР, Центральна Рада перетворилися на меми і об’єкти чорного гумору.

Чому у Грушевського при в’їзді до Києва згоріла борода, але його можна називати батьком-засновником?

Що робив і де був Євген Коновалець, коли Винниченко пропагував ліву риторику?

Чому Симон Петлюра постійно курив дешеві цигарки та чи має відношення його звичка до підгорілої бороди Михайла Сергійовича?

 

Як влада УНР намагалася випередити Леніна і Троцького та організувати свій УНР-СРСР з блек-джеком, трудовими конгресами та робітничо-селянськими тусівками?

 

Відповіді на ці та інші питання – у епічній лекції від журналу «Артефакт».

 

 

 

Post a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *