Лекція від журналу “Артефакт” на фестивалі “Місто, що надихає”. Інтелектуальний одяг, історичне кіно та меми

23 листопада у Палаці культури імені Гната Хоткевича розпочнеться дводенний фестиваль “Місто, що надихає”. О 15.00 – лекція від Романа Коржика, редактора журналу “Артефакт”, про те, як місто надихнуло на створення концептуального медіа. Як завжди, лекція супроводжуватиметься літературними та історичними мемами, а також подивимося два короткометражних фільми про неймовірних людей з українських міст, які змінили світову історію. 


 

«Журнал Артефакт» – незалежне онлайн-видання та комунікаційний майданчик для розвитку культури, історії, літератури.

 

Що ми робимо?

 

  • Пишемо про культурні події (літературники, виставки, концерти, фестивалі).
  • Беремо інтерв’ю у письменників, митців, істориків, критиків.
  • Популяризуємо історичну освіту та науку.
  • Просуваємо гуманітарну сферу знань – літературознавство, філософію, культурологію.
  • Організовуємо події – лекції, презентації, літературні читання, фестивалі.

Ми популяризуємо історію, пишучи матеріали доступною мовою та візуалізуючи основні факти:

Візуалізація до статті Батько Махно на заводі “Рено”. Де жив та як працював у Парижі український анархіст

 

Візуалізація до статті  Плейлист декадента. Яку музику слухав Іван Франко

Колаж: Микола Чихарівський

 

Колажі до матеріалу Виникнення козацтва та відкриття Америки. Як це пов’язано або одна глобальна історія

 

 

 

Для чого ми це робимо?

 

Культура, література та історія – це сировина, грунт для розвитку локальної економіки. Фестивалі, заходи, події створюють додану вартість для бренду українських міст, популяризують внутрішній туризм, приваблюють іноземні інвестиції.

 

Сьогодні на перший план виходить креативна економіка та освіта.

 

Приклад: 1709 рік. Полтавська битва. Москва проти Швеції. Під Полтавою загинуло 9 тисяч шведів. 2018 рік – у Полтаві проводиться міжнародний поетичний фестиваль «Меридіан Полтава». Полтавська битва магнітом, який притягує сюди шведів для рефлексії історичного досвіду з допомогою літератури та музики.

 

До міста вперше приїздить Юрій Андрухович, Оксана Забужко, шведські, англійські та німецькі літератори. Міжнародні інвестори дають на фестиваль більше мільйона гривень.

 

Приклад 2: Мистецький Фестиваль «Ї» у Тернополі. Проводиться 6 років поспіль. Приїздять молоді музиканти та літератури із Полтави, Львова, Ужгорода, Києва, Харкова, Івано-Франківська. Подія триває 3 дні. За цей час гості міста знайомляться з ним, відпочивають, відвідують місцеві заклади. У них формується переважно позитивне ставлення до міста. Це додана вартість бренду Тернополя.

 

Крім фестивалю «Ї» у Тернополі протягом року відбуваєтьсья більше 10 масштабних заходів у галузі креативної економіки – фестивалі, семінари, презентації.

 

Такі події та процеси відбуваються у більшості українських обласних центрів.

 

«Журнал Артефакт» хоче збирати інформацію про ці події, писати про досвід організаторів та учасників та збирати ці матеріали на одному ресурсі – artefact.org.ua  аби менеджери культури, інвестори мистецьких проектів, меценати, автори та цільова аудиторія могли дізнаватися про найбільш цікаві явища та події, рефлексувати їх та приймати рішення – куди їхати, що читати, що слухати, що дивитися і скільки це коштує.

 

А ще ми розкажемо, як місто надихнуло журнал “Артефакт” відкрити свій магазин інтелектуального, історичного та культурного одягу.


Разом з нашими дизайнерами ми розробили першу серію футболок, які готові подарувати нашим найпалкішим шанувальникам, прихильникам та читачам. Від Вас — благодійний внесок на суму від 400 гривень, з нас:

1. Футболка, яку оберете;

2. Клубна карта, яка даватиме право безкоштовного входу на всі заходи, які організовує “Артефакт”;

3. Щотижнева розсилка найцікавіших матеріалів, новин та інтерв’ю, які виходять на сторінках журналу;

Ці кошти ми витрачатимемо на розвиток нашого журналу — покращення сайту, оплату роботи журналістів, дизайнерів та створення нових проєктів. Ну й звісно — створення нового одягу.

Тож не будьте байдужими — підтримайте журнал “Артефакт”.

А тепер до найцікавішого. Футболки! Футболки! Футболки!

Перша футболка про Тараса Шевченка та його хуліганів. 

Є така краса і на білій футболці:

А ще ми намалювали найкрутіших українських гетьманів. Ми хочемо, щоби вони були популярнішими за культову британську рок-групу:

Ну й біла звісно:

Ми дуже шануємо австрійську династію габсбургів й тому зобразили їх на одній з футболок. І що би ви знали, Вільгельм Габсбург вважав себе українцем. Отакі от пироги.

Без білої футболочки тут теж ніяк.

Дехто у Київській Русі вже користувався військово-повітряними силами.

 

Не могли ми оминути без уваги і великого та смачненького завойовника.

Наступна футболка про одного українського гетьмана. Ну дуже вже він був необачним.

Якщо ви раптом зібралися у Хрестовий похід, то така футболка точно не буде зайвою.

Ну й звісно: коли взимку йтимете кататися на ковзанах, не забудьте про безпеку. А то одні лицарі забули колись.

 

 

Щоби замовити футболку, зв’яжіться з нами:

  1. Через Facebook;
  2. Напишіть у Instagram;
  3. Напишіть на пошту – artefact.org.ua@gmail.com
  4. Зателефонуйте – 0 99 76 46 506

Побачимось на фестивалі!

 

 

Facebook Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

%d блогерам подобається це: