Twitter провів оригінальну рекламну кампанію. Влада Сан-Франциско назвала це хуліганством

Компанія Twitter розмістила на вулицях Сан-Франциско 100 публікацій своїх користувачів. Розмістила в доволі цікавий спосіб: намалювала на асфальті.


У цих дописах читачі соцмережі пишуть свої цитати про Twitter, згадують про біг, птахів, єнотів, сміття, пише Українська рекламна агенція “Галицькі контракти”. 

Всі публікації стосуються самої компанії. Ось одна з цитат:

“Твіттер — це немов бігти вниз ескалатором”.

Такий допис опублікував користувач Ерік Баклер. Він передає переваги користування цією соцмережею: швидкість, можливість йти проти правил.

У той час, як Facebook довго вантажиться, суворо фільтрує інформацію, Twitter на думку його фанів — соцмережа, де можна швидко розмістити будь-яку свою думку. Звісно, у Twitter теж є цензура, проте, вона не така сувора, як в соцмережі Марка Цукерберга.

На изображении может находиться: текст

Владі Сан-Франциско не сподобалася така рекламна кампанія. Рейчел Гордон, прес-секретарка департаменту громадських робіт міської ради, назвала таку рекламу незаконною:

“Наші інспектори та прибиральники ознайомилися з цією незаконною рекламою, і якщо ми вирішимо стерти цю рекламу, ми обов’язково повідомимо про це порушникам”.

А ви коли-небудь вдавалися до таких рекламних прийомів? Чи розміщували рекламу на асфальті? Давайте, діліться своїм досвідом, королі партизанського маркетингу.

Post a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *