Twitter провів оригінальну рекламну кампанію. Влада Сан-Франциско назвала це хуліганством
Компанія Twitter розмістила на вулицях Сан-Франциско 100 публікацій своїх користувачів. Розмістила в доволі цікавий спосіб: намалювала на асфальті.
У цих дописах читачі соцмережі пишуть свої цитати про Twitter, згадують про біг, птахів, єнотів, сміття, пише Українська рекламна агенція “Галицькі контракти”.
Всі публікації стосуються самої компанії. Ось одна з цитат:
“Твіттер — це немов бігти вниз ескалатором”.
Такий допис опублікував користувач Ерік Баклер. Він передає переваги користування цією соцмережею: швидкість, можливість йти проти правил.
У той час, як Facebook довго вантажиться, суворо фільтрує інформацію, Twitter на думку його фанів — соцмережа, де можна швидко розмістити будь-яку свою думку. Звісно, у Twitter теж є цензура, проте, вона не така сувора, як в соцмережі Марка Цукерберга.
Владі Сан-Франциско не сподобалася така рекламна кампанія. Рейчел Гордон, прес-секретарка департаменту громадських робіт міської ради, назвала таку рекламу незаконною:
“Наші інспектори та прибиральники ознайомилися з цією незаконною рекламою, і якщо ми вирішимо стерти цю рекламу, ми обов’язково повідомимо про це порушникам”.
А ви коли-небудь вдавалися до таких рекламних прийомів? Чи розміщували рекламу на асфальті? Давайте, діліться своїм досвідом, королі партизанського маркетингу.
Post a comment