Фрідріхсгафен на березі Боденського озера: курорт нацистів та столиця перших дирижаблів
Фрідріхсгафен — місто у Німеччині, у федеральній землі Баден-Вюртемберг на північному березі Боденського озера. У часи націонал-соціалізму Фрідріхсгафен став відомим курортом для робітничого класу. Чим ще знамените місто, в яке можна дешево полетіти з України?
Нещодавно стал овідомо, що лоукостер Wizz Air запускає рейс з Києва у Фрідріхсгафен на березі Боденського озера, пише Inspired.
Польоти будуть тимчасовими і замінять рейс Київ – Меммінген. За новим маршрутом можна буде літати з 18 по 30 вересня.
У цей час в аеропорту Меммінгена вестимуть будівельні роботи на злітно-посадковій смузі. Повітряні ворота повністю закриють з 17 по 30 вересня для асфальтування.
Лоукостер Ryanair, який також літає до Меммінгена зі Львова, скасує рейси 20, 23, 27 і 30 вересня.
Фрідріхсгафен було засновано 1811 року. Тоді вільне місто-держава Бухгорн було об’єднане з сусіднім селом і монастирем Гофен. 2011 року Фрідріхсгафен відзначив своє 200-річчя.
Місто було названо на честь вюртемберзького короля Фрідріха I. За часів цього правителя місто зазнало період розквіту, ставши привілейованим портом в торгівлі з Швейцарією. Колишній монастир Гофен було перебудовано на королівський палац. У 19 столітті Фрідріхсгафен був літньою резиденцією вюртемберзьких монархів.
8 листопада 1947 року було відкрито першу ділянку Королівської Вюртемберзької залізниці, яка поєднала Фрідріхсгафен з Равенсбургом.
Окрім залізниці велику роль в індустріалізації міста відіграв Фердінанд фон Цеппелін. Саме тут граф Цеппелін організував будівництво дирижаблів. 2 липня 1900 року у повітря піднялася перша модель дирижабля Цеппеліна LZ1. 1912 року до Фрідріхсгафена переїхала заснована Вільгельмом Майбахом фірма з виробництва авіамоторів «Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH». У Фрідріхсгафені керівництво фірмою перейняв на себе син Вільгельма Майбаха Карл Майбах.
Розвиток авіаційної промисловості прискорився з початком Першої світової війни, оскільки авіація стала важливим інструментом ведення війни. 1922 року Бюро Дорньє, яке займалося літакобудуванням в рамках фірми Цеппеліна, очолив Клод Дорньє, який згодом заснував незалежне підприємство Dornier.
У часи націонал-соціалізму Фрідріхсгафен став відомим курортом для робітничого класу. Промисловість була переведена на військові рейки. У часи Другої світової війни на підприємствах міста працювало 14 000 іноземних робітників, з яких 1000 в’язнів концентраційних таборів. Через численні підприємства важкої промисловості Фрідріхсгафен зазнав 11 нищівних бомбардувань англо-американської авіації. У кінці війни місто не зазнало повного зруйнування завдяки бургомістрові, який проігнорував наказ з Берліна битися до останнього.
Після війни фірми Дорньє та Цеппелін були розпущені окупаційною владою. 1950 року місто було розчищене від завалів, й почалося планування нової забудови.
1973 року місто стало центром району Бодензе. 1992 року з Фрідріхсгафена було виведено французький гарнізон, що дислокувався тут з 1945 року.
Post a comment