Смілянський розповів, скільки Укрпошта заробила на продажах марки “русскій воєнний корабль” та анонсував нові

Про це генеральний директор державного підприємства “Укрпошта” розповів у інтерв’ю журналу НВ.


На запитання “скільки Укрпошті вдалося заробити на цій марці”, він відповів:

— Більше $ 1 млн. Це непогано, В умовах, коли інші наші доходи впали. Наступну марку цієї серії ми вже оголосили сьогодні, вона буде мати назву Русскій воєнний корабль… ВСЬО і закриваємо цю серію. Ця марка буде мати тираж в 5 млн примірників, і буде конверт першого дня в 1 млн примірників. На цьому саме цю тему ми закриваємо, далі, я думаю, ми знову ж таки звернемося до наших людей, бо в нас тепер в Україні всі філателісти.

 

Якими будуть нові марки – про це Укрпошта напряму запитає в українців:

 

— Ми спитаємо, яку саме марку вони б хотіли побачити наступну — чи з очільником Кремля, чи з Кремлем, чи з Чорнобаївкою, чи Добрий вечір, ми з України!, чи з цуценятком Патроном, який допомагає в розмінуваннях. Ми також розробляємо мерч за цією темою і зараз шукаємо українських підрядників для його виготовлення. Наступного тижня ми це зробимо, — сказав Смілянський.

Перед війною в Укрпошти були грандіозні плани з відкриття власного банку, нових сортувальних центрів. Зараз ці плани на паузі, однак й під час бойових дій було почато багато цікавої співпраці.

 

— Величезна частина нашої роботи — це експорт, це українські підприємці, які продають свої товари на eBay та Amazon. Для нас було дуже важливо підтримати їх, саме тому ми запустили літаки з Варшави до Нью-Йорка. Звичайно, з Києва було швидше, але, як кажуть наші продавці, що це дуже непогано як для війни, ми поновили більш-менш 50% експорту. Нам також вдалося договоритися з великими компаніями на кшталт Amazon та eBay, що вони продовжать співпрацю з Україною. Поки не домовилися лише з Alibaba, ще ведемо з ними перемовини. На жаль, в Росії вони залишилися, а Україну перекрили поки що.

 


Акціонерне товариство «Укрпошта» (АТ «Укрпошта») — державне підприємство поштового зв’язку, підпорядковане Міністерству інфраструктури України, національний оператор поштового зв’язку.

Підприємство забезпечує надання універсальних послуг поштового зв’язку, перелік яких і відповідні тарифи затверджуються Національною комісією з питань регулювання зв’язку, а також має виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу в Україні.

До складу підприємства входить 29 філій (Генеральна дирекція, 25 регіональних дирекцій, ГНЦ «Зелена Буча», Дирекція оброблення та перевезення пошти, Інформаційно-розрахункова дирекція та Автотранспошта), корпоративне видання «Поштовий вісник».

У 2016 «Укрпошта» переслала понад 700 мільйонів одиниць міжнародних відправлень. Майже половину доходу підприємства становлять фінансові послуги. Фінансові послуги станом на початок 2017 становлять 46 % загальних доходів «Укрпошти», яка є лідером в Україні з доставки пенсій, рахунків і прийняття платежів. Водночас підприємство щороку втрачає значну частину клієнтів-пенсіонерів через те, що не має можливості надавати ці послуги якісно і, на відміну від банків, працює лише з готівкою.

«Укрпошта» є третім роботодавцем України. У її складі 11 700 поштових відділень, понад 1 млн квадратних метрів приміщень.

В останні роки (2017) частка підприємства на ринку посилок скоротилася до майже 20 %, але «Укрпошта» разом із «Новою поштою» є лідерами на ринку доставки та електронної комерції України.


20 лютого 2014 року росія почала війну в Україні, ввівши війська на територію автономної республіки Крим. 

11 квітня 2014 року сили спеціальних операцій російської федерації та озброєні автоматами проросійські терористи захопили райвідділ міліції у місті Слов’янськ Донецької області й вивісили там прапор росії. У такий спосіб росія продовжила неоголошену війну проти України та території двох східних областей – Донецької та Луганської.

З лютого 2014 року по лютий 2022 року росія вела активні бойові дії проти України на території Донеччини та Луганщини, збільшувала кількість своїх військ в окупованій автономній республіці Крим, поширювала брехливу інформацію через проросійські медіа та українські проросійські політичні партії, які сама фінансувала.

24 лютого 2022 року де-юре президент, а де-факто – диктатор рф владімір путін оголосив проведення спеціальної військової операції, мета якої – демілітаризації та денацифікація України. Під прикриттям цієї спецоперації Москва почала повномасштабну війну та завдала ракетних ударів по більшості великих міст. Під обстріл потрапили Київ, Львів, Одеса, Суми, Чернігів, Миколаїв. Такі міста як Харків, Маріуполь зазнали великих руйнувань, рашисти спеціально обстрілювали там дитячі садочки, школи та лікарні. Загинуло багато мирних дорослих людей та дітей.

 

 

Друзі! Ми створили проєкт Artefact Info. Це – волонтери, які у режимі 24/7 збирають інформацію про злочини російських окупантів, фіксують всі дані про бойові дії, а також – заяви культурних діячів, спортсменів, компаній. Вони пишуть велику хроніку російсько-української війни, літопис, за яким історики вивчатимуть ці події. Всі дані після війни будуть передані професійним історикам для вивчення та опрацювання!

Редакція сортує все по тегах, за якими потім буде дуже зручно відшукати інформацію зі сфери, яка Вас цікавить.

Підтримайте їх – підпишіться на телеграм канал  або приєднайтеся та пишіть цей літопис разом з ними! Їм дуже потрібна ваша підтримка!

Щоби долучитися, напишіть у телеграм: +38 099 76 46 506

Друзі! “Артефакт” – це незалежний журнал про культуру. Нас ніхто не фінансує. Тому підтримайте авторів. Тут посилання на платіж через монобанк. Дякуємо!

А це карта приватбанку:

4149 4991 1010 5317

А ще у нас є свій магазин крутих футболок на історичну та культурну тематику. Ви можете придбати футболку, светр чи горнятко й цим підтримати наш журнал!

Post a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.